#Mutimitolvassak

Rólam

2019. május 11. - iv.dori

     Amikor a blogolásba belekezdek, éppen a második egyetemi évem tavaszi vizsgaidőszaka van. 2019. A videós tartalomgyártás az aranykorát éli. A népszerű bloggerek akiktől még olvasnak, már rég befutottak. Ennek ellenére azt érzem, hogy nekem is bele kell vágnom. Most van itt a ideje! A témám a könyvek és az olvasás lesz.

     Az egész 2019. március 21.-én kezdődött, amikor részt vettem Szabados Ági, NINCS IDŐM OLVASNI kihívás, olvasás népszerűsítő találkozóján Győrben. Az este folyamán annyi impulzus és inger ért, hogy azt éreztem, rögvest mennem kell, csinálnom kell valamit, meg kell váltanom az egész világot..akkor, és ott, és azonnal! Életem leginspirálóbb eseménye és élménye volt! Azóta majdnem kettő hónap telt el, és most érett meg bennem az első lépés. Mostanra határoztam el, hogy kiírjam magamból a véleményem, a tapasztalataim, hogy megmutassam mit is olvasok, és én is csatlakozzak azok közé, akik népszerűsítik az olvasást. Vágjunk is bele, aztán meglátjuk hogy alakul..

     Kedvenc műfajom a fantasy, de szeretem az életrajzi könyveket is bújni. Amióta az eszemet tudom szeretek olvasni. Általános iskolában a kötelező olvasmányok sem ijesztettek el, volt amelyiket szerettem, és most, kicsit felnőttesebb fejjel újra olvastam, de volt olyan is, amit nehezebben emésztettem meg. Édesapám szerettette meg velem az olvasást, Ő volt mindig a nagy mesemondó aki alvás előtt felolvasott nekem, és Ő volt az, akitől lehetett "csak még egy mesét" kérni. Számomra az olvasás egyet jelent a pihenéssel, a kikapcsolódással, és a kiszakadással a néha kiábrándító valóságból.

        Örülök, hogy itt vagy és velem tartasz, hát még annak, ha maradsz is! 

 

Elérhetőségeim:

   E-mail címem: 

   Instagram profil:

  Moly.hu -s profilom:  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mutimitolvassak.blog.hu/api/trackback/id/tr1614820820
süti beállítások módosítása