#Mutimitolvassak

TOP 3 kedvenc könyvem

2019. május 16. - iv.dori

     Első bejegyzésként, gondoltam bemutatom a TOP 3 kedvenc könyvemet. Nem volt nehéz a választás. Nálam a "kedvenc könyv cím"-et az a szerzemény nyeri, melyet bármikor újraolvasnék, amelyik a legmélyebb nyomot hagyja bennem, hatással van rám. Biztos vagyok benne, hogy közülük van amit te is olvastál, hallottál róla, vagy legalább is már láttad a borítóját valamelyik könyvesbolt polcán. Ha olvastad bármelyiket is, remélem ugyan olyan pozitív élményed volt vele, ha még nem, azt kívánom, hogy téged se érjen csalódás! 
310.jpg

J.K. Rowling, John Tiffany és Jack Throne: Harry Potter és az elátkozott gyermek

     A Harry Potter és az elátkozott gyermek, a nyolcadik Harry Potter-történet, egyszersmind az első, amit színpadon hivatalosan is bemutattak. Színpadra Jack Throne írta. A könyv a színházi próbák szövegkönyvének kiadása, ez azonban egyáltalán nem rontotta minden idők egyik legismertebb fantasy sorozatának színvonalát. Kiskamasz korom óta töretlen rajongással viszonyulok a varázslóvilág és a Roxfortban történtek folyamához, és azóta is várom az onnan érkező levelemet. Rowling jó szokásához hűen most sem homogén karaktereket kapunk, mindenkiben van jó és rossz is. A jók is tudnak elég nagyokat hibázni, és a rosszak cselekedeteinek is megvan a maga miértje. A végére pedig, mint mindegyik résznél, itt is kikerekedik egy fontos üzenet, egy tanulság, amelyet mi "muglik" is felírhatjuk mindennapjaink margójára, mégpedig, hogy: "Nem a képességeink mutatják meg kik vagyunk, hanem a döntéseink.!" ..és éppen pont ez az oka annak, hogy miért is vagyok több millió társammal óriási rajongó. A Harry Potter és az elátkozott gyermek egy igazán tömény érzelmi és akció dús hullámvasút, melyen az utazást minden Potterhead a első szótól az utolsóig élvez.  

309-2.jpg

Michelle Obama: Így lettem

     Michelle Obama könyve a legjobbkor talált rám, vagy inkább én találtam rá a legjobbkor, annak ellenére, hogy az őrületes hype miatt, ami körülvette tartottam tőle. Szerencsére a félelmem nem igazolódott be, oly annyira nem, hogy egyből bekerült a kedvenceim sorába. Mint írtam, a legjobbkor került a kezeim közé. Szükségem volt egy kis löketre, és motiváltságra. Nos, megkaptam!  Amellett, hogy inspiráló, személyes és őszinte. Miközben olvassa az ember, olyan érzése van, mintha vele beszélgetne, vagy a naplóját olvasgatná. Ugyanakkor nem csak motivált, de tanított is. Minden éremnek két oldala van, és nem minden fenékig tejföl. Ezt is megírja kendőzetlenül. Mindig lesznek olyanok, akik azon dolgoznak, hogy letörjék a lelkesedésem, hogy elhitessék velem, hogy az álmok csak álmok, azonban az rajtam múlik, hogy hagyom-e ezt nekik, megtörök-e általuk. Nagyszerű könyv, egy nagyszerű nő tollából. Olyan messziről indult és elképesztő, hogy hova jutott az intelligenciája, a kitartása révén. Nálam elég magasra tette a lécet, nem tudom, hogy fogok-e valaha ennél motiválóbb könyvet olvasni, ami ösztönöz majd ennyire, hogy merjek álmodni, merjek nagyot álmodni, ha teszek érte, az álmaim igenis valósággá válnak, és soha, de soha nem szabad hagynom, hogy skatulyába szorítsanak. Csodálatos könyv! 
dsc_0002.jpg

 Fodor Marcsi - Neset Adrienn: 50 elszánt magyar nő

     Igényes illusztrációkkal és rajzokkal, és persze nőkről szóló inspiráló történetekkel-idézetekkel, életutakkal teli könyv, ami hamar egyik kedvencem lett. Sok dolgot lehet tanulni belőle! Nekem is nem egy olyan személyt mutatott be, akik nemhogy nők, de még magyarok is, akik ELSŐK voltak valamiben, és én nem ismertem őket, vagy még csak nem is hallottam róluk. A legmotiválóbb az benne, hogy olyan korokról mesél, amikor a nők nem csinálhatták azt amit akartak.. vagyis, nem csinálhatták volna, de ők találtak kiskaput, és nem ismerték azt a szót, hogy: nem, lehetetlen, nem lehet, nem szabad. 

dsc_0006_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mutimitolvassak.blog.hu/api/trackback/id/tr8514830752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása